Selfy, Türk Telekom’un yeni gençlik dünyası. Bu dünyada kuralları gençler koyar, her şey onlar nasıl isterse öyle olur.
SELFY dünyasında yerini almak için, SELFY yazıp 4545’e ücretsiz SMS atabilirsin.
7-25 yaş arasındaki bir T.C. kimlik numarasını 4545’e ücretsiz SMS göndererek de SELFY’e üye olabilirsin.
SMS atmakla işim olmaz dersen, Türk Telekom mobil hattından 444 1 444’ü arayıp Müşteri Hizmetleri’nden kaydını yaptırabilirsin.
Yol üstünde Türk Telekom bayisi var, ben uğraşmayayım dersen SELFY’e kaydını bayi de yapabilir.
30 Eylül 2020 tarihi itibariyle Selfy gençlik markası/kulübü sadece mobil müşterilerimizin yararlanabileceği şekilde devam edecektir. Bu tarih itibariyle evde internet ve tv müşterilerimiz Selfy gençlik kulübüne dahil edilmeyecek, mevcut müşterilerimiz kulüp kapsamında sunulan ilgili marka ortaklığı gibi ek faydalardan yararlanamayacaktır.
Güzel haber: Hattının senin üstüne olmasına gerek yok! Gönderdiğin TC Kimlik Numarası 7-25 yaş arasında olsun yeter, Selfy’e kaydolabilirsin.
Maalesef, bir TC Kimlik Numarası ile yalnızca bir kişi Selfy’e kayıt olabilir.
Selfy dünyasında kağıt kürek işlerine yer yok! SELFY yaz 4545’e gönder yeter.
7-25 yaş aralığında ve bireysel Türk Telekom mobil hat sahibiysen/kullanıcısıysan Selfy’e kayıt olabilirsin.
30 Eylül 2020 tarihi itibariyle Selfy gençlik markası/kulübü sadece mobil müşterilerimizin yararlanabileceği şekilde devam edecektir. Bu tarih itibariyle evde internet ve tv müşterilerimiz Selfy gençlik kulübüne dahil edilmeyecek, mevcut müşterilerimiz kulüp kapsamında sunulan ilgili marka ortaklığı gibi ek faydalardan yararlanamayacaktır.
İster faturalı ol ister faturasız, hattın bireysel hat olsun yeter.
Bedava kahve, istediğin akıllı telefonu ucuza alma, her gün yemek yediğin yerde bedava menü, yarı fiyatına tatil, süper ekonomik internet paketi gibi en çok ihtiyacın olan şeylere kolayca sahip olacaksın.
SELFY’li olmaktan vazgeçmediğin müddetçe paketlerinden yararlanmaya devam edebilirsin.
Paketlerden satın almak istediğinde seni otomatik olarak SELFY’li yapacak. Tabii yaşın tutuyorsa ☺
Bu devirde sosyal medyasız olur mu?
Facebook facebook.com/selfycomtr
Twitter twitter.com/selfycomtr
Instagram instagram.com/selfycomtr
Snapchat snapchat.com/selfycomtr
Youtube SELFY adreslerinden de takip edebilirsin.
İstemezsin ama SELFY’den vazgeçmeye karar verirsen IPTAL SELFY yazıp 4545’e göndermen yeterli.
Panik yok, hala SELFY'lisin ☺ SELFY’nin özel ayrıcalıklarından ve fırsatlarından yeni numaranla da yararlanmaya devam edebilirsin ☺
Bir TC Kimlik Numarası ile yalnızca bir kere SELFY’li olabildiğin için önce ilk hattındaki SELFY kaydını iptal ettirmen gerekir. Sonra aynı TC Kimlik Numarası ile diğer hattına kayıt yaptırabilirsin.
Selfy’e kayıtlı hattın başka ellerde SELFY’li olmaya devam eder.
SELFY’nin keyfini faturasızda olduğu gibi faturalıda da yaşamaya devam edebilirsin.
Selfy’e geçmek mevcut tarife/ücretlendirme koşullarında herhangi bir şeyi değiştirmeyecek ama sana özel paketlerimiz, kampanyalarımız olacak.
Fırsatlar dünyasında ücret olur mu hiç? Tabi ki ücretsiz ☺
Cep telefonunundan internete, ATM'lerden Türk Telekom satış noktalarına kadar birçok kanal, hattına TL yüklemek için ücretsiz olarak hizmetinde!
Hattıma Lira Yüklemek İstiyorum
Ya da www.turktelekom.com.tr sayfasındaki online işlemler mobil menüsü seçilip, açılan sayfada yükleme yapmak istediğin telefon numaranı ve interaktif hizmet şifreni girdikten sonra, üst taraftaki menüden Ödeme ve TL İşlemlerim / KK ile Lira Yükleme seçilerek yükleme işlemi gerçekleştirilebilir. Yönlendirileceğin banka ekranından 3D Güvenlik Şifreni girerek yükleme yapabilirsin.
Online işlemler'den TL Yüklemek İstiyorum
Lira Karttan Yükleme
Sanal Yükleme Kanalları
Hattınıa BİM, A101, PTT, Migros, Tansaş, MacroCenter, anlaşmalı Shell İstasyonları, Multinet Noktaları, Adese, Pehlivanoğulları, Uyum Marketleri, Kim, Yeni Saypa, Praktiker‘den TL yükleyebilirsin.
Lira Kart Satış Noktaları
Lira Kartları tüm Türk Telekom Grup Mağazaları, CarrefourSA, CarrefourSA Express, Migros, Tansaş, Şok Market, MacroCenter, Kipa, Kipa Ekspres, Media Markt, Electro World, Bizim Toplu Tüketim, Teknosa Mağazaları‘ndan satın alabilirsin.
Lira Karttan TL Yükle
Lira Kartları; 30, 35, 50, 100 ve 200 TL seçeneklerine sahiptir.
Netten TL Yükle
Lira kartının arkasındaki bantı kazıyarak 16 haneli yükleme numaranı bul ve Online İşlemler menüsündeki “Netten Yükleme Yap“a tıklayayarak işlemini gerçekleştirebilirsin. Kolay aşamaları izleyerek, yüklediğin kadar konuşmanın rahatlığını yaşa.
Şifre Göndererek
Lira kartınının arkasındaki bantı kazıyarak 16 haneli yükleme numaranı bul ve *933*16 haneli lira kart şifresi# arama tuşuna basarak kartın hemen hattına yüklensin.
9333'e Mesaj Göndererek
9333'e ücretsiz bir mesaj gönderin, hattına kolayca yükleme yap! Lira kartınının arkasındaki bantı kazıyın ve 16 haneli yükleme numaranı öğrenerek aşağıdaki aşamaları izlemelisin.
Mesaj göndermeye girin.
YUK yazıp bir boşluk bırakın. 16 haneli yükleme numaranı yazıp (Örnek: YUK XXXXXXXXXXXXXXXX) 9333'e gönder.
Böylece bakiyen güncellenecektir.
8090‘ı Arayarak
Ücretsiz 8090‘ı arayın, hattına kolayca yükleme yap! Lira kartının arkasındaki bantı kazıyıp 16 haneli yükleme numaranı öğren. Cep telefonundan 8090‘ı arayarak aşağıdaki aşamaları izlemelisin.
1.Ana menüye girin.
2.Yükleme seçeneklerine girin.
3.Yükleme işlemini seçin.
4.Yükleme numaranızı girin.
5.Böylece bakiyen güncelleşecektir.
Asistan Menüsü
Nerede olursan olun, Asistan menüsünden kısa mesajla yükleme yapın! Cep telefonunuzun SimServis menüsünün altında yer alan Asistan menüsünü izleyerek kolaylıkla yükleme yapabilirsin. YÜKLEME menüsünün “Yükleme numaranı” girin ve birkaç basit işlemden sonra bakiyen güncellenecektir.
www.turktelekom.com.tr'dan Yükle
Türk Telekom hattına veya Türk Telekom hattı kullanan yakınlarına TL yüklemenin en kolay yolu www.turktelekom.com.tr'de!
Yüklemek için hemen tıklayın.
Adım Adım TL Yükleme
Ana sayfadan tıklayarak TL Yükleme ekranına girin.
Yüklemek istediğiniz TL miktarını seçin.
Kredi kartı bilgilerinizi yazın.
Güvenlik kodunuzu girin.
Onay ekranının ardından Güvenli alışveriş şifresi, "3D Secure" şifrenizi girerek işlemi tamamlayın.
Kullanım Şartı
Kredi kartı ile TL Yükleme Servisi'nden TL yükleyebilmen için kredi kartı bankandan güvenli alışveriş şifresi 3D Secure şifreni alman gerekir.
Güvenli alışveriş şifresi 3D Secure şifresi nedir?
İnternet üzerinden kredi kartı ile yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir. Visa ve MasterCard'ın geliştirdiği, "güvenli sanal alışveriş" çözümü ile hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri sahtekârlıklara karşı güvence altına alınmıştır.
Güvenli alışveriş şifresi 3D Secure şifresi kullanmanın size sunduğu avantajlar;
Aylık Düzenli Yükleme Talimatı
Kredi kartından vereceğin yükleme talimatıyla hattına otomatik olarak düzenli yükleme yapabilirsin. Mevcut Lira Kartlarından dilediğini seçip, her ayın 1’i ve 26’sı arasında istediğiniz tarihte hattınıza otomatik olarak yükleme yapabilirsin.
Yükleme yapmanın en kolay yolu…
Türk Telekom Grup Mağazaları
Tüm Türk Telekom Grup Mağazaları'ndan yerli ve yabancı bankalara ait tüm visa ve mastercard kredi kartlarına aylık düzenli aylık düzenli yükleme talimatı verebilirsin.
Aylık Düzenli Yükleme Talimatı verebileceğiniz bankalar ve kanallar;
QNBFinansbank
QNBFinansbank şubelerinden ve www.qnbfinansbank.com adresinden hesabınızdan veya kredi kartınızdan aylık düzenli yükleme talimatı verebilirsiniz.
Akbank
Akbank şubelerinden ve www.akbank.com.tr adresinden hesabından aylık düzenli yükleme talimatı verebilirsin.
Türk Telekom Grup Mağazaları
Talimat verebileceğin kanallar aşağıdaki gibidir. Türk Telekom Grup Mağazaları Tüm Türk Telekom Grup Mağazaları'ndan aşağıda belirtilen eşik seviyeleri ile yerli ve yabancı bankalara ait tüm visa ve mastercard kredi kartlarına otomatik yükleme talimatı verilebilir.
Eşik Miktarı |
Yüklenen Miktarı |
4 TL |
30 TL |
8 TL |
50 TL |
8 TL |
100 TL |
8 TL |
200 TL |
Bankalar
Anlaşmalı bankalar aracılığı ile aşağıda belirtilen eşik seviyesi ile otomatik yükleme talimatı verilebilir.
Eşik Miktarı |
Yüklenen Miktarı |
4 TL |
30 TL |
Otomatik Yükleme Talimatı verebileceğiniz bankalar ve kanallar aşağıdaki gibidir.
Akbank
Akbank Şubeleri
MüşteriHizmetleri (444 25 25)
İş Bankası
Bankamatikler
Müşteri Hizmetleri (444 02 02)
Türk Ekonomi Bankası (TEB)
Müşteri Hizmetleri (444 0 666)
Bayiden Yükle
Geçerken uğra, yükleme yapmak için vakit kaybetmeyin! Yükleme yapmak için, bu işlemi gerçekleştiren herhangi bir Türk Telekom Grup Mağazaları'na uğraman yeterli. Üstelik Lira kart seçenekleri dışında, hattına tablodaki limitlere göre yükleme yapabilirsiniz.
Yükleme Kredi Tipi |
5 TL |
30 TL |
35 TL |
40 TL |
50 TL |
100 TL |
İstersen, Türk Telekom Grup Mağazaları'ndan otomatik yükleme talimatı da verebilirsiniz.
ATM'den Yükle
Mevduat hesabı veya kredi kartı kullanarak;
Odeabank ATM’leri
VAKIFBANK ATM’leri
HSBC ATM’leri; HSBC Bankası müşterisi olman gerekmeden herhangi bir HSBC ATM Express’ten Türk Telekom Mobil hattına NAKİT para ile yükleme yapabilirsin.
QNBFinansbank, Nakit24/Nakit24 Ekstralar
Halkbank ATM’leri; Bunun yanı sıra Halkbank müşterisi olman gerekmeden herhangi bir Bank24 +‘dan Türk Telekom Mobil hattına NAKİT para ile yükleme yapabilirsin.
TEB ATM’leri
Garanti Bankası Garanti24ler; Bunun yanı sıra Garanti Bankası müşterisi olman gerekmeden herhangi bir Garanti24’ten Türk Telekom Mobil hattına NAKİT para ile yükleme yapabilirsin.
Sadece Mevduat hesabını kullanarak;
Akbank ATM’lerinden
Denizbank ATM’leri
Ziraat Bankası ATM’leri
Türkiye Finans Katılım ATM’leri
Şekerbank, Şeker 24ler
ING Bank ATM'leri
İş Bankası Bankamatikleri
İş Bankası kredi kartı ile kredi kartından yükleme yapmak için;
"Kredi Kartı Hesabı → Faturasız Hat →Türk Telekom Mobil → Türk Telekom Yükleme" menülerini seçin.
İş Bankası kredi kartı ile hesabından yükleme yapmak için;
"Mevduat Hesabı → Tüm işlemler → Ödemeler Ve Sigorta → Faturasız Hat İşlemleri → Türk Telekom Mobil → Türk Telekom Mobil Yükleme" menülerini seçin.
Bankamatik kartın ile hesabından yükleme yapmak için:
"Tüm işlemler → Ödemeler Ve Sigorta → Faturasız Hat İşlemleri → Türk Telekom Mobil → Türk Telekom Mobil Yükleme" menülerini seçin.
İş Bankası müşterisi değilseniz nakit yatırarak yükleme yapmak için: "Kartsız İşlem" → Faturasız Hat → "Türk Telekom Mobil" menülerini seçin.
"Yükleme miktarı" seçenekleri arasından hattına istediğin kadar yükleme yap.
Bankamatiklerden otomatik yükleme talimatı da verebilirsin. Böylece bakiyen belirlenen alt limite indiği anda, talimatta belirtilen miktar hattına otomatik olarak yüklenecektir.
İnternet Bankacılığı
Vadesiz Mevduat Hesabı ve Kredi kartı ile
Vadesiz Mevduat Hesabı İle
Telefon Bankacılığı
Vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom Mobil hattına aşağıdaki bankalardan yükleme yapılabilir.
444 8 444 Odeabank Çağrı Merkezi 'ni arayarak vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
444 0 600 INGBANK Telefon Bankacılığı 'nı arayarak vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
444 2 444 Türkiye Finans Çağrı Merkezi'ni arayarak vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
444 0 724 Vakıfbank Çağrı Merkezi 'ni arayarak vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
444 00 00 Ziraat Bankası Çağrı Merkezi 'ni arayarak vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
Akbank'daki vadesiz mevduat hesabından 444 25 25 Akbank Telefon Bankacılığı 'nı arayarak faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
444 0 123 Kuveyttürk Çağrı Merkezi 'ni arayarak vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
444 0 111 HSBC Bank telefon bankacılığını arayarak vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
Denizbank'daki vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla 444 0 800 Denizbank İletişim Merkezi'ni arayarak faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
Halkbankası'ndaki vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla 444 0 400 Halkbank Dialog 'u arayarak faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
TEB'deki vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla 444 0 666 TEB TelefonŞubesi 'ni arayarak faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsiniz.
444 0 333 AloGaranti 'yi arayarak vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
Şekerbank'taki vadesiz mevduat hesabından veya kredi kartınla 4447878 ŞekerTel 'i arayarak faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
444 88 88 Fibabanka telefon bankacılığını arayarak vadesiz mevduat hesabından Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
Şube ve Kiosklar'dan Yükle
Turkishbank Şubelerinden
Ziraat Bank Şubelerinden
Denizbank Şube ve Kiosklar‘ından
Fibabanka Şubelerinden
nakit ödeme yaparak veya bankadaki vadesiz mevduat hesabını kullanarak Türk Telekom Mobil hattına yükleme yapabilirsin.
WAP'tan Yükle
Cep telefonunda wap.denizbank.com.tr adresini kullanarak Denizbank'daki vadesiz mevduat hesabın veya kredi kartı hesabın aracılığıyla faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
App Store veya Google Play Store üzerinden QNB Finansbank Cep Şubesini indirerek Finansbankası'ndaki vadesiz mevduat hesabı veya kredi kartı aracılığıyla faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
Akbank müşterileri cep telefonlarından wap.akbank.com.tradresine girerek vadesiz mevduat hesaplarından faturasız Türk Telekom hatlarına yükleme yapabilirler.
Cep telefonunuzdan wap.garanti.com.tr adresini kullanarak Garanti Bankası'ndaki vadesiz mevduat hesabı veya kredikartı hesabınız aracılığıyla faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
İşbankası'nın işcep uygulamasını kullanarak İşbankası'ndaki vadesiz mevduat hesabı veya kredi kartı aracılığıyla faturasız Türk Telekom hattına yükleme yapabilirsin.
Türkiye Finans Katılım Bankası müşterileri cep telefonlarından wap.turkiyefinans.com.tr adresine girerek vadesiz mevduat hesaplarından faturasız Türk Telekom hatlarına yükleme yapabilirler.
SMS İle Yükle
GARANTİ BANKASI
Garanti Bankası‘ndan Kısa Mesaj (SMS) ile Yükleme yapmak Çok Kolay!
Türk Telekom Mobil Faturasız Hattın’dan sadece bir sms göndererek hattına veya dilediğin bir Türk Telekom Mobil faturasız hatta yükleme yapabilirsin.
Garanti CepBank’tan alacağın şifre ile CepBank’a tanımlattığın numaraya yükleme yapmak için; (Garanti CepBank şifrenizi almak için tıklayınız.) cep telefonunun mesaj bölümüne “yukleme” yazdıktan sonra boşluk bırakın, yüklemek istediğin tutarı yazın. Ardından bir boşluk daha bırakıp CepBank şifrenizi yazarak cep telefonundan 3333’e kısa mesaj (SMS) yollayın.
Örnek mesaj: yukleme 50 1234
Başka bir numaraya yükleme yapmak için; sırasıyla “yukleme”,bir boşluk bırakarak yükleme yapmak istediğin numara, bir boşluk bırakarak TL tutarı, ardından yine bir boşluk bırakarak Türk Telekom Mobil'in ilk harfi “A” ve bir boşluk bırakarak CepBank şifreni yazarak 3333’e kısa mesaj göndermen yeterli.
Örnek mesaj: yukleme 5xxxxxxxxx 50 A 1234
Mesajı yolladıktan sonra cep telefonunundan 3333’ten işlemin gerçekleştiğini bildiren ve Referans Numarası içeren bir bilgilendirme kısa mesajı (SMS) ile bilgilendirileceksin.
30,35,40,50,100 TL yükleme yapılabilmektedir.
Bu işlem bir SMS ücreti olarak hattınıza yansıtılacaktır.
QNBFİNANSBANK
CardFinans’tan sadece bir Kısa Mesaj (SMS) ile Faturasız Türk Telekom Mobil Hattınıza Yükleme Yapın! Türk Telekom Mobil Faturasız Hattın’dan SMS göndererek hattına yükleme yapmak için cep telefonunun mesaj bölümüne bir seferlik TALIMAT yazın, bir boşluk bırakın CardFinans‘ınızın son dört hanesini yazın ve ardından yine bir boşluk bırakarak, doğum yılını yazıp 4423’e kısa mesaj (SMS) gönderin.
Örnek mesaj: Talimat 4144 1975
Mesajı yolladıktan sonra cep telefonunuza 4423’ten talimatınızın alındığına dair bir bilgilendirme mesajı gelecektir.
Gelen mesaj: “Talimatiniz alinmistir. TL satin almak icin YUKLE yazin, bir bosluk birakin, almak istediginiz TL miktarini yazin ve 4423’e gonderin.”
Cep telefonunundan kısa mesaj (SMS) ile TL yüklemek için kayıt yaptırdıktan sonra, hattına yükleme yapmak için cep telefonunun mesaj bölümüne YÜKLE yazıp boşluk bırakın. Ardından yükleme yapmak istediğiniz tutarı yazarak 4423’e kısa mesaj (SMS) gönderin.
Örnek mesaj: Yükle 50
30,35,40,50,100 TL yükleme yapılabilmektedir.
Bu işlem bir SMS ücreti olarak hattına yansıtılacaktır.
Hattınla ilgili birçok işlemi artık istediğin yerde ve zamanda gerçekleştirmen mümkün. Online İşlemler ile mobil hat işlemlerinden, TL yüklemeye, tarife işlemlerinden, paket satın almaya pek çok işlemi 7 gün 24 saat kolayca yapabilir, sana özel kampanya ve tekliflerden yararlanabilirsin. Mobil Online İşlemler’e ana sayfadan ya da turktelekom.com.tr üzerinden ulaşabilirsin. Ayrıca iPhone, Android, Blackberry ya da Symbian cep telefonu kullanıyorsan, cep telefonuna özel geliştirilmiş uygulamaları indirerek de Online İşlemler’e erişebilirsin.
Kalan bakiye sorgulaması tüm kanallarda ücretsiz! Online İşlemler Hattında ne kadar TL kaldığını öğrenebilmek için Online İşlemler’i ziyaret edebilirsin. Bilgi Mesajı Ücretli yaptığın her arama ve gönderdiğin her SMS sonrası, hattında kalan TL bilgisi, kullanım süresi ve tutarı ile birlikte otomatik olarak ekranına gönderilir. Bu hizmetten tüm faturasız hat aboneleri, herhangi bir işlem yapmadan ve ücret ödemeden faydalanabilir. Bu servis, tüm faturasız abonelerimize otomatik olarak tanımlanır. Servisi kullanmak istemiyorsan Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ne Türk Telekom mobil hattınız ile 444 1 444, sabit hat ya da diğer operatörlerden 444 1 500 Sesli Yanıt Sistemi üzerinden ulaşarak iptal edebilirsin. 9333 9333'ü arayarak ya da TL yazıp 9333’e mesaj göndererek hattındaki bakiyeyi öğrenebilirsin. *123# *123#'yi arayarak telefonunun ekranında mevcut TL miktarını görebilirsin. Menüden Cep telefonundaki "Servis" menüsünün altındaki "Asistan" menüsünü izleyip, "Kredi" menüsünden "Kalan" menüsünü seçerek, yolladığın ücretsiz kısa mesaja gelen cevapla hattındaki kalan TL miktarını öğrenebilirsin.
Tarife, paket ve kampanyalar dahilinde sahip olduğun kullanım haklarından ne kadar kaldığını ister arayarak ister SMS'le ücretsiz öğren! Faturasız 9333'ü ücretsiz arayarak tarifen/paketin/kampanyan dahilinde kalan kullanım haklarını öğrenebilirsin. Telefonundan *122# 'yi tuşlayarak hattında kalan dakika, SMS ve internet bilgilerini öğrenebilirsin. Faturalı 9333'ü ücretsiz arayarak tarifen/paketin/kampanyan dahilinde kalan kullanım haklarını öğrenebilirsin. Konuşma hakları için "SES", SMS hakları için "SMS", cepten internet hakları için "INTERNET" yazıp 5555'e ücretsiz göndererek de kalan kullanım adetlerini öğrenebilirsin. Telefonundan *124# 'yi tuşlayarak hattında kalan dakika, SMS ve internet bilgilerini öğrenebilirsin.
Hattına ait en son dönem ya da güncel fatura bilgisini kolaylıkla öğrenebilirsin! Güncel faturamı nasıl öğrenirim? Cep telefonunun mesajlar bölümüne girip “GUNCEL” yazarak 5555’e gönder ya da *100#'yi tuşla; cep telefonuna gelecek olan mesaj ile son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarını öğrenebilirsin. Bu tutara vergiler, indirimler, son günlerdeki kullanımlar ve sabit ücret dahil değil. Bu servis sadece faturalı hatlar içindir. Bu servisten ay içinde alınan ilk ve 2. bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı ay içinda yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir. Güncel Fatura Bilgisi servisinden, turktelekom.com.tr Online İşlemler veya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ne Türk Telekom mobil hattın ile 500, sabit hat ya da diğer operatörlerden 444 1 500 Sesli Yanıt Sistemi üzerinden ulaşarak da yararlanabilirsin. Son döneme ait faturamı nasıl öğrenirim? Cep telefonunun mesajlar bölümüne girip “FATURA” yazarak 5555’e gönder ya da *100#'yi tuşla; cep telefonuna gelecek olan mesaj ile son döneme ait fatura tutarını, son ödeme tarihini ve varsa ödenmemiş faturalarını öğrenebilirsin. Bu servis sadece faturalı hatlar içindir. Bu servisten alınan her bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir.
Kredi kartınla ve/veya nakit olarak faturalarını ödeyebilir veya kredi kartından otomatik ödeme talimatı verebilirsin!
• Tüm Türk Telekom Ofisleri ve Grup Mağazaları’ndan kredi kartınla ve/veya nakit olarak faturalarını ödeyebilir veya kredi kartından otomatik ödeme talimatı verebilirsin.
• Türk Telekom logolu Garanti Kolay Vezne'lerden nakit olarak faturalarını ödeyebilirsin. Ödeme Noktaları için tıkla.
• PTT*'nin Online Şubeleri'nden ve Acentelikleri'nden fatura ödemelerini yapabilirsin.
• PTT İnteraktif Posta Çeki İnternet Şubesinden veya PTT Genel Müdürlüğüne dilekçe göndererek faturaların için işlem ücreti ödemeden otomatik ödeme talimatı verebilirsin.
• Yapı Kredi Bankası ATM'lerinden faturalarındaki barkodu okutarak da ödemeni yapabilirsin.
Faturasız hattan faturalı hatta geçiş işlemi ücretsiz! Kimlik belgen ve son iki aya ait sabit faturan ile Türk Telekom mağazalarına başvuru yaparak veya bu belgelere dilekçeni de ekleyip Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine fakslayarak talebini iletebilirsin.
E-faturaya geçerek faturanın e-posta adresine gelmesini sağlayabilirsin! E-fatura, faturaların Maliye Bakanlığı tarafından belirlenen standartlar çerçevesinde, güvenli elektronik imzalı dijital belge olarak oluşturulmasıdır. E-fatura kullanarak kağıt tasarrufu yapabilir, milyonlarca ağacı kurtarabilirsin. Üstelik faturalarını kolayca arşivleyerek, istediğin anda faturalarına erişebilirsin. E-fatura aboneliğini online işlemlerden, Türk Telekom mağazaları’ndan, 444 1 444‘ü arayarak ya da e-mail adresini 3008’e SMS atarak ücretsiz başlatabilirsin. E-fatura kağıt fatura ile birebir aynı. Eğer detaylı fatura talebin varsa, e-faturan da detaylı olarak ulaşır. E-faturaya geçtiğinde, kağıt faturan kayıtlı olan adresine yollanmaya devam etmez. Sadece güvenli elektronik imzalı dijital e-faturan e-posta adresine gönderilir. E-fatura üzerindeki Fatura ID Maliye Bakanlığı takibi için verilen bir numara. Ödeme kanallarında bu numara geçerli değil. E-mail ile gelen pdf formatındaki e-fatura dosyanı açıp çıktısını alarak gerçek fatura olarak kullanabilirsin.
Telefonun için gerekli ayarları almak çok kolay! Online İşlemler üzerinden, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Sesli Yanıt Sistemi ile, turktelekom.com.tr üzerinden, Telefonunda *100# tuşlayarak, www.turktelekom.com.tr wap sitesi üzerinden alabilirsin.
Yasal Uyarı
İşbu websitesi ve (www.selfy.com.tr) alan adı içeriği TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş.'ye ('TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş') ve TTNET A.Ş’ye (TTNET) ait fikri mülkiyet hakları olup TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET’in izni olmadan işbu websitesindeki bilgiler kısmen veya tamamen çoğaltılamaz, aktarılamaz, dağıtılamaz, uyarlanamaz, tercüme edilemez veya saklanamaz. Websitesi üzerindeki marka, logo ve amblemler TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET’in marka haklarına tabidir. TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET’in yazılı izni olmadan websitesindeki içeriklerin kullanımı, değiştirilmesi ve markaların kullanımı kesin olarak yasaklanmıştır. İşbu websitesinin içeriği 'olduğu gibi' sunulmaktadır. İşbu websitesi veya işbu websitesinde linki verilen herhangi bir websitesinin içeriklerinin herhangi bir şekilde kullanımından doğan doğrudan, dolaylı veya başka özel zararlardan ilgili taraflara karşı TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET sorumlu olmayacaktır.
GİZLİLİK POLİTİKASI
İşbu gizlilik bildirisi sizleri gizliliğe ilişkin uygulamalarımız konusunda ve bize verdiğiniz kişisel bilgilerinizin nasıl kullanıldığı ve korunduğu hakkında bilgilendirmektedir. Bu politika (adresi www.selfy.com.tr olan) websitesine ilişkindir. Websitemizde üçüncü kişilere ait verilebilecek websitesi linkleri bizim kontrolümüzde olmayıp işbu politika kapsamına dahil değildir. Sizden toplanan bilgiler başka bir üçüncü tarafa satılmayacak veya kiralanmayacaktır. TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET size ait kişisel bilgileri iştirakları, üçüncü taraf acenteleri veya taşeronları ile paylaşma hakkını saklı tutar. Üçüncü taraf acenteleri ve taşeronlar size ait gizli mahiyetteki kişisel bilgileri gizlilik ilkesi çerçevesinde saklamayı taahhüt etmek zorunda olup bu bilgileri TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET için gerçekleştirmekte oldukları hizmetler dışındaki amaçlar için kullanamazlar. Kişisel bilgileriniz mahkeme emirlerine cevap verilmesi vb. de dahil olmak üzere hukuki işlemler için de kullanılabilir. Kişisel Bilgilere Ulaşılması ve Güncellenmesi Kişisel bilgilerinizde zaman zaman oluşabilecek değişiklikler hakkında lütfen bize bilgi veriniz. Kişisel Bilgilerin Güvenli Biçimde Saklanması Bilgilere izinsiz erişimi ve bilgilerin ifşa edilmesini engellemek ve verilerin doğru şekilde saklanarak uygun biçimde kullanılmasını sağlamak için TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET bütün makul güvenlik önlemlerini alır.
GÜVENLİK
IVR, Web ve Wap kanallarında TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET’in geliştirmiş olduğu uygulamayı ifade eder. Bu uygulama kapsamında aboneler IVR, Web ve Wap kanallarından TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş hattını kullanmakta oldukları cep telefonu cihazında herhangi bir zararlı yazılım var ise söz konusu zararlı yazılımı silmek için ücretsiz olarak TT MOBİL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş ve TTNET’in çeşitli firmalardan tedarik ettiği temizleme programlarına ulaşabilecek ve söz konusu cihazına ilgili temizleme programlarını yükleyerek temizleme işlemini yapabilecektir.
6698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU UYARINCA KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA YÖNELİK AYDINLATMA METNİ
Kişisel verilerin işlenmesinde başta özel hayatın gizliliği olmak üzere kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunmasını amaçlayan 7 Nisan 2016 tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”)’nun “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü” başlıklı 10 uncu maddesi ile 10 Mart 2018 tarih ve 30356 sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanan Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca işbu Aydınlatma Metni ile TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş ve TTNET A.Ş (TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. ve TTNET A.Ş. bundan sonra hep birlikte “Türk Telekom” olarak anılacaktır.) tarafından işlenen ve aşağıda yer verilen kişisel verileriniz hakkında Veri Sorumlusu olarak, sizleri bilgilendirmeyi hedeflemekteyiz.
TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş ve TTNET A.Ş kişisel verilerinizin hukuka aykırı olarak işlenmesini, erişilmesini önleme ve muhafazasını sağlama amacıyla, uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik tüm teknik ve idari tedbirleri almaktadır.
1. İŞLENEN KİŞİLER VERİLER
Kişisel veri, kimliği belirli veya belirlenebilir kişiye ilişkin her türlü bilgiyi ifade etmektedir. İşlenen kişisel verileriniz ile verilere ait kategoriler aşağıda belirtilmiştir.
Kimlik Bilgileri: Ad, soyadı, anne kızlık soyadı ve TCKN
İletişim Bilgileri: Telefon numarası, iletişim adresi, MSISDN ve e-posta adresi
Konum Bilgileri: Lokasyon ve yer bilgisi
İşlem Güvenliği Bilgileri: Şifre ve parola
2. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI
Kişisel verileriniz; Kanun’un 5 inci ve 6 ncı maddelerinde belirtilen işleme şartları ile ikincil düzenlemelere uygun olarak aşağıdaki amaçlar ile işlenebilecektir:
3. KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI
Kişisel verileriniz, Kanunlar ve sair mevzuat kapsamında ve açıklanan amaçlarla Kanun’un kişisel verilerin yurt içi ve yurtdışına aktarılmasına ilişkin hükümleri kapsamında aşağıdaki 3. taraflara aktarılabilecektir:
4. KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMLERİ VE HUKUKİ SEBEPLERİ
Kişisel verileriniz; ilgili kişiler ile hukuki ilişkimizin kurulması esnasında ve söz konusu ilişkinin devamı süresince web sitemiz aracılığıyla otomatik yöntemler ile temin edilerek işlenebilmektedir.
5. HAK VE TALEPLERİNİZ İÇİN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇMEK İSTERSENİZ
Kanun’un ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi uyarınca taleplerinizi, mahiyetine ve başvuru yönteminize göre Türk Telekom tarafından başvurunun size ait olup olmadığının belirlenmesi ve böylece haklarınızı koruyabilmek için Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları hakkında Tebliğ’de (Tebliğ) belirtilen şartlara uygun düzenlenmiş dilekçeyle:
Bu kapsamda yapılacak olan başvurular tarafımızdan yapılacak kimlik doğrulamasını takiben kabul edilecek olup, talepleriniz, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 gün içinde sonuçlandırılacaktır. Başvuruya yazılı olarak cevap verilmesi durumunda, 10 sayfaya kadar ücret alınmayacak olup 10 sayfanın üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirası işlem ücreti alınabilecektir. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde ise kayıt ortamının maliyeti tutarında bir ücret talep edilebilecektir.
BAŞVURU KANAL ve ADRESLERİMİZ
TT Mobil İletişim AŞ
Direkt Başvuru: Bağlar Mah. Yalçın Koreş Cad. Fidan Sk. Erdinç İş merkezi No:1 34209 Güneşli İstanbul
Noter/Posta Kanalı: Gayrettepe Mah. Yıldız Posta Cad. No:40 Gayrettepe Beşiktaş İstanbul
KEP: ttmobilkvkk@hs03.kep.tr
Mail: ttmobilkvkk@turktelekom.com.tr
TTNET AŞ
Direkt Başvuru: Gayrettepe Mahallesi, Vefa Bayırı Sokak Kat:2 No:3 Beşiktaş/İstanbul
Noter/Posta Kanalı: Esentepe Mahallesi, Salih Tozan Sokak, Karamancılar İş Merkezi, D Blok, No:16 Şişli 34394 İstanbul
KEP: ttnetkvkk@hs03.kep.tr
Mail: ttnetkvkk@turktelekom.com.tr
6698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU UYARINCA KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA YÖNELİK AYDINLATMA METNİ
Kişisel verilerin işlenmesinde başta özel hayatın gizliliği olmak üzere kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunmasını amaçlayan 7 Nisan 2016 tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”)’nun “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü” başlıklı 10 uncu maddesi ile 10 Mart 2018 tarih ve 30356 sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanan Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca işbu Aydınlatma Metni ile TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş ve TTNET A.Ş (TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş. ve TTNET A.Ş. bundan sonra hep birlikte “Türk Telekom” olarak anılacaktır.) tarafından işlenen ve aşağıda yer verilen kişisel verileriniz hakkında Veri Sorumlusu olarak, sizleri bilgilendirmeyi hedeflemekteyiz.
TT Mobil İletişim Hizmetleri A.Ş ve TTNET A.Ş kişisel verilerinizin hukuka aykırı olarak işlenmesini, erişilmesini önleme ve muhafazasını sağlama amacıyla, uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik tüm teknik ve idari tedbirleri almaktadır.
1. İŞLENEN KİŞİLER VERİLER
Kişisel veri, kimliği belirli veya belirlenebilir kişiye ilişkin her türlü bilgiyi ifade etmektedir. İşlenen kişisel verileriniz ile verilere ait kategoriler aşağıda belirtilmiştir.
Kimlik Bilgileri: Ad, soyadı, anne kızlık soyadı ve TCKN
İletişim Bilgileri: Telefon numarası, iletişim adresi, MSISDN ve e-posta adresi
Konum Bilgileri: Lokasyon ve yer bilgisi
İşlem Güvenliği Bilgileri: Şifre ve parola
2. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI
Kişisel verileriniz; Kanun’un 5 inci ve 6 ncı maddelerinde belirtilen işleme şartları ile ikincil düzenlemelere uygun olarak aşağıdaki amaçlar ile işlenebilecektir:
3. KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI
Kişisel verileriniz, Kanunlar ve sair mevzuat kapsamında ve açıklanan amaçlarla Kanun’un kişisel verilerin yurt içi ve yurtdışına aktarılmasına ilişkin hükümleri kapsamında aşağıdaki 3. taraflara aktarılabilecektir:
4. KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMLERİ VE HUKUKİ SEBEPLERİ
Kişisel verileriniz; ilgili kişiler ile hukuki ilişkimizin kurulması esnasında ve söz konusu ilişkinin devamı süresince web sitemiz aracılığıyla otomatik yöntemler ile temin edilerek işlenebilmektedir.
5. HAK VE TALEPLERİNİZ İÇİN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇMEK İSTERSENİZ
Kanun’un ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi uyarınca taleplerinizi, mahiyetine ve başvuru yönteminize göre Türk Telekom tarafından başvurunun size ait olup olmadığının belirlenmesi ve böylece haklarınızı koruyabilmek için Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları hakkında Tebliğ’de (Tebliğ) belirtilen şartlara uygun düzenlenmiş dilekçeyle:
Bu kapsamda yapılacak olan başvurular tarafımızdan yapılacak kimlik doğrulamasını takiben kabul edilecek olup, talepleriniz, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 gün içinde sonuçlandırılacaktır. Başvuruya yazılı olarak cevap verilmesi durumunda, 10 sayfaya kadar ücret alınmayacak olup 10 sayfanın üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirası işlem ücreti alınabilecektir. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde ise kayıt ortamının maliyeti tutarında bir ücret talep edilebilecektir.
BAŞVURU KANAL ve ADRESLERİMİZ
TT Mobil İletişim AŞ
Direkt Başvuru: Bağlar Mah. Yalçın Koreş Cad. Fidan Sk. Erdinç İş merkezi No:1 34209 Güneşli İstanbul
Noter/Posta Kanalı: Gayrettepe Mah. Yıldız Posta Cad. No:40 Gayrettepe Beşiktaş İstanbul
KEP: ttmobilkvkk@hs03.kep.tr
Mail: ttmobilkvkk@turktelekom.com.tr
TTNET AŞ
Direkt Başvuru: Bağlar Mah. Yalçın Koreş Cad. Fidan Sk. Erdinç İş merkezi No:1 34209 Güneşli İstanbul
Noter/Posta Kanalı: Esentepe Mahallesi, Salih Tozan Sokak, Karamancılar İş Merkezi, D Blok, No:16 Şişli 34394 İstanbul
KEP: ttnetkvkk@hs03.kep.tr
Mail: ttnetkvkk@turktelekom.com.tr
2020 yılı Nisan ayı fatura dönemleri itibarıyla; tarife ve/veya yenilenen paket aktivasyonu, tarife değişikliği, tek ve/veya çift yönlü hat kapama, tarife ve/veya yenilenen paket deaktivasyonu gibi tarife ve paketin tüm ay kullanılmadığı durumlarda geçerli olacak ücretlendirme şartlarında; BTK’nın gün bazlı tarife ve paket ücretlendirme kuralları çerçevesinde değişiklik yapılacaktır. Yenilenmeyen ek paket ücretlendirmelerine ilişkin herhangi bir revizyon yapılmayacaktır.
Tarife Aylık Ücreti:
Aktivasyon, deaktivasyon, tek ve/veya çift yönlü hat kapama gibi tarifenin tüm fatura dönemi boyunca kullanılmadığı durumlarda; ilgili işlemin gerçekleştiği fatura dönemine özel olarak tarife aylık ücretinin gün ile orantılı kısmı faturanıza yansıtılacaktır. Tarifede bulunan dakika, SMS ve/veya internet faydalarından herhangi birinin tamamının kullanılması durumunda ise tarifenin tam aylık ücreti faturanıza yansıtılacaktır.
Tarife değişikliği durumlarında ise; eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı faturanıza yansıtılacaktır. Eski tarifede 15 günden az kalındığında ise; tarifenin dakika, SMS ve/veya internet faydalarının herhangi biri bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı faturanıza yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki herhangi bir faydanın kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki dakika, SMS ve/veya internet faydalarından herhangi biri bittiyse tam, bitmediyse gün bazlı aylık ücret hesaplanarak faturanıza yansıtılır.
Yenilenen Paket Aylık Ücreti:
Aktivasyon, deaktivasyon, tek ve/veya çift yönlü kapama gibi paketin tüm fatura dönemi boyunca kullanılmadığı fatura dönemlerine özel olarak, ilgili paket kapsamındaki hakların ne kadarı ilgili fatura döneminde kullanıldıysa söz konusu kullanım yüzdesine göre paket ücreti hesaplanarak faturaya yansıtılacaktır. Örneğin; paketin yüzde 50'sini kullanan müşterilerin faturalarına paket ücretinin yarısı, %25'ini kullanan müşterilerin faturalarına ise paket ücretinin dörtte biri yansıtılacaktır. Çoklu fayda içeren (dakika,SMS,internet) ek paketlerin (örn; dakika ve internet, dakika ve SMS vb.) ve Kıbrıs Konuşma paketinin (60dakika) aylık ücret hesabında değişiklik yapılmayacaktır.
*Fatura kesim tarihi ayın 9’u olan müşteriler için : 10 Mart- 9 Nisan 2020 fatura dönemi itibarıyla
Fatura kesim tarihi ayın 22’si olan müşteriler için : 23 Mart – 22 Nisan 2020 fatura dönemi itibarıyla
Fatura kesim tarihi ayın 26’sı olan müşteriler için : 27 Mart – 26 Nisan 2020 fatura dönemi itibarıyla
Fatura kesim tarihi ayın son günü olan müşteriler için : 1 – 30 Nisan 2020 fatura dönemi itibarıyla
Revizyon sonrasında Tarife ve Paketler için yapılacak ücretlendirmeler aşağıdaki gibidir:
TARİFE VE KAPSAM AKTİVASYON/DEAKTİVASYONU
Tarifenin, varsa tarifeye bağlı kampanya ve taahhüt indirimlerinin tüm fatura dönemi boyunca kullanılmadığı hat aktivasyon ve hat deaktivasyon durumlarında, ilgili fatura dönemine özel olarak tarife aylık ücreti ve kampanya/taahhüt indirimleri aşağıdaki şekilde hesaplanır:
Tarifede bulunan dakika, SMS ve/veya internet faydalarından herhangi birinin tamamını kullanmanız durumunda; tarife ücretinizin, varsa kampanya/taahhüt indiriminizin tamamı ilk faturanıza yansıtılır. Tarife faydalarından herhangi biri bitmediyse; tarifeden ve varsa kampanya/taahhüt indiriminden faydalandığınız gün ile orantılı kısmı ilk faturanıza yansıtılır.
Ek Bilgiler:
Tarifeye ve varsa tarifeye bağlı kampanyaya fatura döneminizin ilk gününde kayıt olarak tüm fatura dönemi boyunca tarifeden/kampanyadan faydalandıysanız, tarife aylık ücretinizin ve varsa kampanya/taahhüt indiriminizin tamamı ilk faturanıza yansıtılır.
Hattınızın herhangi bir sebeple deaktif olması durumunda tarife ücreti, kampanya ve taahhüt indirimi hesabı yapılırken; deaktif olduğunuz gün, kullanım yapılan gün hesabına katılmaz.
Tarifenizde sınırsız/limitsiz fayda bulunduğu durumda, faydalardan herhangi birinin tükenip tükenmeme kontrolü yapılırken, sınırsız faydaya bakılmaz.
TARİFE DEĞİŞİKLİĞİ
Tarife değişikliği durumlarında ise; eski tarifede 15 günden fazla kalmanız durumunda tarife aylık ücretinin ve varsa tarifeye bağlı kampanya/taahhüt indiriminin tamamı faturanıza yansıtılacaktır. Eski tarifede 15 günden az kaldığınızda ise; tarifenin dakika, SMS ve/veya internet faydalarının herhangi birini bitirip bitirmediğinize bakılır. Tarife faydalarından herhangi birini bitirdiyseniz, tarife aylık ücretinin ve varsa tarifeye bağlı kampanya/taahhüt indirimin tamamı, bitmediyse tarife aylık ücretinin ve varsa tarifeye bağlı kampanya/taahhüt indiriminin gün ile orantılı kısmı faturanıza yansıtılacaktır.
Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki herhangi bir faydanın kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılacaktır. Tarifenin içerisindeki dakika, SMS ve/veya internet faydalarından herhangi biri bittiyse tarifenin aylık ücretinin ve varsa tarifeye bağlı kampanya/taahhüt indiriminin tamamı, bitmediyse tarife aylık ücretinin ve tarifeye bağlı kampanya/taahhüt indiriminin gün ile orantılı kısmı faturanıza yansıtılacaktır.
Ek Bilgiler:
Müşterinin tarife değişikliği yaptığı gün eski tarifeyi kullandığı güne sayılmaz, yeni tarifeyi kullandığı gün olarak değerlendirilir. Örneğin; fatura döneminin 20. gününde tarife değişikliği yapan bir müşteri, 19 gün A tarifesinden, 11 gün B tarifesinden yararlanmış olarak hesap yapılır.
Türk Telekom Mobil Faturalı ve Faturalı GPO (BIMcell, POcell, PTTcell, vb.) tarifeleri arası geçişlerde hat deaktif edilip tekrar açılmaktadır. Ancak KIST ücret uygulaması açısından deaktivasyon reasonlarından ayırt edilerek tarife değişikliği kuralları uygulanır.
AYLIK OTOMATİK YENİLENEN PAKETLER AKTİVASYON/DEAKTİVASYON
Paket aktivasyon ve hattın deaktif olması sebebiyle paket deaktivasyon gibi paketin tüm fatura dönemi boyunca kullanılmadığı fatura dönemlerine özel olarak, ilgili paket kapsamındaki hakların ne kadarını ilgili fatura döneminde kullandıysanız, söz konusu kullanım yüzdesine göre paket ücreti hesaplanarak faturanıza yansıtılacaktır.
Örneğin; 2GB ek internet içeren paketin yüzde 50'sini (1GB'ını) kullanan müşterilerin faturalarına paket ücretinin yarısı, %25'ini kullanan müşterilerin faturalarına ise paket ücretinin dörtte biri yansıtılacaktır.
Ek Bilgiler:
Hattınıza tanımlı her bir paket için ayrı ayrı ücret hesabı yapılır. Bu sebeple; bir fatura dönemi içerisinde iki farklı yenilenen paket satın almanız durumunda ikisi için de ayrı ayrı ücret hesabı yapılacaktır.
Yenilenen tüm yurt içi, uluslararası ve yurt dışı paketlerde aynı hesaplama yöntemi uygulanacaktır.
OTOMATİK YENİLENMEYEN PAKETLER (HAFTALIK/30 GÜNLÜK)
Haftalık, 30 Günlük gibi tek seferlik satın alınan, yenilenmeyen paketlerde ise paketin kullanım süresinin ne zaman sonladığına bakılarak hesap yapılacaktır.
Satın aldığınız paketin kullanım süresi; paketin satın alındığı fatura döneminde başlayıp, ayın fatura döneminde sona eriyorsa; paketin tam ücreti faturanıza yansıtılır.
Satın aldığınız paketin kullanım süresi, paketin satın alındığı fatura döneminde başlayıp, bir sonraki fatura dönemine sarkıyorsa, ilk fatura döneminde paketin tüm faydalarını tüketip tüketmediğinize bakılır. İlk fatura döneminde paketin tamamını kullandıysanız, ilk fatura döneminde paketin tam aylık ücreti faturanıza yansıtılır. İkinci fatura döneminde pakete ilişkin herhangi bir ücret yansıtılmaz. İlk fatura döneminde paketin tamamını kullanmadıysanız, paketi kullandığınız iki fatura dönemine gün ile orantılı ücret yansıtılır.
Aylık yenilenmeyen paket kullanırken hattınızı deaktif ettiğiniz durumda paket ücreti; paketin tamamını bitirdiyseniz tam aylık ücret, bitirmediyseniz deaktif olduğunuz güne kadarki gün bazlı ücret alınacak şekilde hesaplanır.
HATTIN TEK/ÇİFT YÖNLÜ OLARAK HİZMETE KAPATILMASI (HOTLINE/SUSPEND)
Tek Yönlü Kapama: Hattınızın tek yönlü olarak aramaya kapatılması durumunda, aranma hizmeti almaya devam ettiğiniz için kullanım/gün bazlı ücretlendirme yapılmaz. Tarife, paket aylık ücretinin tamamı ile kampanya, taahhüt indirimlerinizin tamamı faturanıza yansıtılmaya devam edilir. Örneğin; bir fatura dönemi içerisinde hattınız, 27 gün aktif - 3 gün borç nedeniyle tek yönlü kapalı ise; tarife/paket aylık ücretlerinin, kampanya/taahhüt indirimlerinizin tamamı faturanıza yansıtılır.
Çift Yönlü Kapama: Hattınızın herhangi bir sebeple (hat dondurma, borç, eksik evrak, fraud, vs.) çift yönlü olarak aramaya ve aranmaya kapatıldığı durumda ise hizmet almadığınızdan bu süre için ücretlendirme yapılmaz. Örneğin; hattınız 20 gün aktif – 10 gün borç nedeniyle çift yönlü kapalı ise; aylık ücretleriniz 20 gün hizmet aldığınız süre için Tarife ve Kampanya Aktivasyonu/Deaktivasyonu bölümündeki gibi hesaplanır.
İstisna: Hattın tek yönlü kapatılması konusunda yine BTK kararı gereğince Hat İptal Hotline ve Eksik Evrak sebebiyle hattı tek yönlü olarak aramaya kapatılan müşterilerden ilgili süre boyunca ücret alınmaması gerekmektedir. Bu sebeple müşterinin hattı, Hat İptal Hotline ve Eksik Evrak sebepleriyle tek yönlü kapalı olduğu süre için müşteriden aylık ücret alınmamaktadır. Örneğin; 25 gün aktif, 5 gün ise Hat İptal Hotline durumundasınız. Hizmet aldığınız 25 gün için Tarife ve Kampanya Aktivasyonu/Deaktivasyonu bölümündeki gibi ücretlendirilirsiniz.
İSTİSNALAR
Kademeli Tarifeler ve Paketler:
Süper Fikir Tarifesi ve Kat Kat Paketler gibi kademeli olarak kullanım miktarı ve ücret içeren tarife ve paketlerde; her kademede müşteri yeni bir paket alıyor gibi hesap yapılır. Kademe ücretleri için; sadece tarifeye/pakete gelindiği ilk fatura döneminde değil, her fatura döneminde kullanım bazlı ücret hesabı yapılır.
Örnek 1: Müşterinin 9 TL'ye Kat Kat 100 dakika paketini fatura döneminin 15. gününde aldığını düşünelim.
Örnek 2: Müşterinin aktivasyon ile Süper Fikir tarifesine geldiğini ve 15 gün sonra faturasının kesildiğini düşünelim. Süper Fikir tarifesi aylık ücreti 5 TL olan, müşteriye kullanım yaptığı her 100 dakika için ek 5 TL ücret yansıtılan bir tarifedir.
Müşteriye çıkacak ilk faturada:
Müşteriye çıkacak ikinci ve sonrasındaki fatura dönemlerinde yine aynı kullanımı yaptığını düşünelim:
Hibrit Tarifeler
Kontrolü S.E.Ç. 250, Kontrolü S.E.Ç. Maksi gibi Kontrollü tarifeleri tüm fatura dönemi boyunca kullanmayan müşteriler için kullanım vs. kontrolü yapılmaksızın gün bazlı ücret yansıtılır.
Aylık Yenilenmeyen Kıbrıs Paketi (60 dakika)
Kıbrıs Paketini satın alan müşterinin; paketi kullanım süresi, paketin satın alındığı fatura döneminde bitmeyip, bir sonraki fatura dönemine sarkıyorsa, müşterinin paketin tüm faydalarının tüketip tüketmediğine bakılmaz. Müşteri ilk fatura döneminde ne kadar kullanım yapmış olursa olsun, iki fatura döneminde de günlük ücret yansıtılır.
1 Günlük ve Çoklu Fayda İçeren Paketler
7 günlükten daha kısa süreli paketler için prorate ücret hesaplanmaz. Paketin tam ücreti ilk faturaya yansıtılır.
Çoklu fayda içeren (dakika,SMS,internet) ek paketlerin (örn; dakika ve internet, dakika ve SMS vb.) paketlerin aylık ücreti; paketin tamamı kullanıldıysa tam ücret, kullanılmadıysa günlük ücret olacak şekilde hesaplanacaktır.